Lieve vrienden…

Vrienden,

Vrienden heb je nooit genoeg! Dank zij jou is het mogelijk om kinderen en jongeren wekelijks toffe activiteiten te bieden. Jouw tijd, inzet, enthousiasme en bijdrage zijn de wind in onze zeilen! Waarvoor heel veel dank. Blijf ons steunen, dan kunnen we ons mooie programma nog heel lang doorzetten!

Ruimte voor onze reders, sponsors, vrijwilligers. Een vermelding op onze website? Het kan hier!

Reders

Lang geleden zijn bij de Titus de Reders in het leven geroepen. De Reders bestaan uit
oud-leden die de scoutinggroep steunen met een jaarlijkse financiële bijdrage. De hoogte van de bijdrage bepaalt u zelf, iedere bijdrage is meer dan welkom. Deze financiële bijdragen worden gebruikt voor de grotere uitgaven, denk hierbij aan het groot onderhoud van de Tsjerk Hiddes of de aanschaf van de Optimisten.
Als Reder steunt u niet alleen de Titus, u krijgt er ook wat voor terug. Als Reder wordt u eens per twee jaar uitgenodigd om een dag mee te varen met de Tsjerk Hiddes.

Vriend worden?

Voel je je nog altijd betrokken bij de scoutinggroep? Dan nodigen we je graag uit om Reder te worden!

Regelmatig zijn we bij onze Scoutinggroep op zoek naar nieuwe leden die ons stafteam willen versterken. We willen immers zoveel mogelijk kinderen en jongeren het Scoutingspel laten beleven. Je kunt leiding worden binnen de verschillende speltakken, afhankelijk van waar er open plaatsen zijn binnen het team. Heb je interesse om wekelijks en gedurende de verschillende kampen een speltak te vermaken, leuke programma’s te verzinnen en lekker buiten bezig te zijn? Ben je enthousiast en wil je tijd te investeren in een leuke nieuwe hobby? Stuur ons een email.

Zit je op de middelbare school en moet je een maatschappelijke stage lopen? Dan kun je binnenkort bij ons terecht! Onze speltakken zijn altijd blij met enthousiaste ‘nieuwe leiding’. De opkomsten die je meedraait duren 3 uur. En ook kun je meehelpen met het voorbereiden van opkomsten of grote activiteiten. Zo leer je plannen, organiseren, leidinggeven kun je al je creativiteit kwijt! Enthousiast? Stuur ons een email.