Over wat ons drijft, kunnen we jou inspireren?

Bredase Waterscouting Titus Brandsma laat al ruim 65 jaar kinderen en jong volwassenen op een actieve, sociale en unieke manier kennismaken met watersport en natuur. Spelenderwijs leer je zo verantwoording dragen voor en met elkaar en voor jouw omgeving. Met het overvliegen naar en groeien binnen speltakken komen er nieuwe mogelijkheden èn verantwoordelijkheden beschikbaar. Deze ga je samen verkennen; van insignes halen naar zeilvaardigheid, van kennis opbouwen en orders opvolgen, naar leiding geven aan bemanning binnen jouw bak of zelf activiteiten ontwikkelen.

Ouder(s)

Meer info voor de mensen achter onze leden.

Bredase Waterscouting Titus Brandsma maakt deel uit van Scouting Nederland.

Vrienden

Vrienden zijn de wind in onze zeilen; binnen een vereniging maar ook voor de vereniging.

“De Bredase waterscouting inspireert en dit zien we onder meer terug in het grote aantal oud-leden dat later werkzaam is in beroepen waar kinderen centraal staan, water-gerelateerd zijn en/of zich daarnaast inzetten voor de Titus!”

Geschiedenis

Waterscouting Breda is een frisse vereniging mét een rijke historie. Opgericht in 1954, vind je hier onze geschiedenis in het kort.

Veiligheid

We bieden een veilige omgeving voor kinderen en volgen hierbij de lijn van Scouting Nederland.